toukokuuta 24, 2011

Alustavaa kyselyä.

Mä tos mietin, että lauantai 4.6 on koulujenpäätöspäivä, niin olisin sitä mieltä, että ei kannata sillon pitää viikkokisoja. Meidän omat poikutki, Frikke ja Teenperi pääsee poka ylioppilaaks, ni jos niiden kunniaks ei pidettäis :D Kyyyyyyllä kaikki varmaan niitä kunnioitti :D Mua itteekki pyydettiin vähä niinku töihin yksiin juhliin ja oon varmaan menos, ni en olis ainakaan mä sitte td:nä. Jos oikein oon ymmärtäny niin sinä viikonloppuna on jotku fribakisatki.

Joten miten olis?

13 kommenttia:

  1. kai sitä viikolla vois kisat pitää.

    pääääääsi teemperi ja djuurkoorteni sillai ylioppilaaks.. jos kiekkoja saatte lahjaks ni kattokaa että se on sitä parempaa muovia mikä näkyy paremmin. sitte ku lähette pubiin ni se ei saa sillai väpättää se ku lähette.

    VastaaPoista
  2. siis teenperi ja frikke pääsi ylioppilaiks :D:D:D ihmettelin sitä paljon :D

    VastaaPoista
  3. no mä pidän ne sitte itte ne kisat ei kä ssaaaaaaaaatana kuulu teerenpelin ja djurkurtin päästä ylivittulaiks

    VastaaPoista
  4. itseasias näillä näkymin oon menossa äidin kanssa friken juhliin töihin :D:D:D:D mutta tosiaan, ei pidetä silloin lauantaina viikkiksiä.

    VastaaPoista
  5. Kisaamme vain. Eihän sillä perusteella, että jollain on jotain ni ei voi pitää, ni vois pitää juuri koskaan viikkiksiä. Ku eihän toi koske ku muutamaa hassua ny. Useemapana viikonloppuna täs ny kuitenki on ollu ja tulee oleen kisoja minkä takia on ollu ja tulee oleen suuri osa potentiaalisista osallistujista pois paikalta ja silti on kisattu. Että tolla perusteella olis paljon suurempi syy esim perua ens lauantain viikkikset ku täältäki painoo tilacaravellella mukava sekoryhmä ääryyden heittäjiä ja Misi Nummelaan Seikassiin syämää ja heittöön jonku rispiitouhun siinä sivus ja tulee sinne kai jotain Tampereen ryhmääki ketkä muuten olis kans voinu tulla. Eikä näistä oo viä kukaan fernepränkänny että perutaan viikkikset ku on ryhmää muualla kisois. Ja oikeen ku hommansa hoitaa ni kerkee siihen vällii vaikka olis mitkä kekkerit ni painaan lakin päähä ja viikkiskiessin ja kääntään sen jälkeen kalsarit ni ei haise niin kassisoija... Pelaa vähän samallai ku se että ostaa niitä paremman muovin kiekkoja ni löytää paremmi. Ni ei ste kannata ostaa niitä läpinäkyviä ku ne on vaikeempi löytää...

    VastaaPoista
  6. mutta oon oikeesti sitä mieltä, että tollon päättäjäispäivänä ei pidetä. ihan vaan sen takia, että on koulujen päättäjäiset. lassi voi pitää sen turpansa kiinni.

    VastaaPoista
  7. kyllä me ny hemmetti yks lauantai voidaan pitää väliä! ei se voi niin kamala asia olla!

    VastaaPoista
  8. jaa pitääkö joku päättäjäisensä siä radalla vai miks ei niitä vois pitää?? kiiiiiinnosti sillee jotku koulujen päättäjäiset...

    VastaaPoista
  9. mä päätän päiväni siä radalla

    VastaaPoista
  10. ette te kukaan siihen kuole, jos yks lauantai jätetään väliin. parempi vaan. mun mielestäni olis ihan fiksua olla kisaamatta.

    VastaaPoista
  11. No kuoleeko joku siihen, että ne pidetään? Ihmettelen silti paljon ny tätä ferneä. Eikö tästä ny o jo pränkätty ennenki. Kisat pidetään, jos ei o muita kisoja tai muita varauksia 5tr:s, niin olen ymmärtäny. Ja mikä v*tun päivä on koulujen päättäjäispäivä. Sillain hyvä syy. Tosiaan pitäis varmaan jättää tän viikon lauantainki väliin, ku on paljo enemmän porukkaa pois, ja sunnuntain myllymäen kisatki ku porukkaa on krapulas eikä kiinnosta tulla. Mun mielestä Juhannus on semmonen, jolloin kuuluu olla pitämättä kisoja, en oikeen muita hyviä keksi, paitsi tietysti ne tapaukset, ku radalla on isommat kisat tai muuta meininkiä. Mutta, mua ei henkilökohtasesti kiinnosta v*ttuakaan pidetäänkö kisoja vai ei, ja koska niitä pidetään jos ylipäätään pidetään. Mutta myöskään kisoja ei pitäis perua ihan mitättömien syiden vuoksi, tai joutuu koko ajan arpoon, että pidetäänkö vai ei. Tällä ny taas o mitään väliä tänne kirjotella, ku joku muu kumminki asiasta päättää kestään ja mistään riippumatta.

    VastaaPoista
  12. Joo, ongelmaks muodostuu siinä vaihees, jos ei kukaan ehdi niitä vetää. Tai siis ei kukaan tiedä varmaks ehtivänsä sinne.

    Eli onko sinne ny kukaan ehtimässä? Minä ja Jarmo ollaan Vampulassa kisoissa (tulkaa muuten nyt kaikki muutki mukaan), Heidi on josain, Harri on josain?

    Onko TD:tä?

    VastaaPoista
  13. helposti, eli sen puolesta ei ongelmaa. ellen viä innostu kans lähteen vampulaan...

    VastaaPoista