toukokuuta 12, 2010

Myllymäki ja Viidentienäijä 12.5.2010

Minä, Julia, Saku ja Samuli oltiin tos päivemmällä vähä heittämäs Myllymäes. Heitettiin siinä yks kierros ja oli semmosta normisekoo, mulla tulos +4. Sit päätettiin ottaa pienimuotonen kisa. Otettiin meidän kaikkien rataenkat ja Sakulla oli paras rataenkka, niin siitä Saku laski sillain jännästi sit tasotukset. Ei mulla sitte huonosti menny se kierros! Alotettiin siitä kolmosväylältä ni ku oltiin päästy montulle ja eka väylä heitetty ni mulla oli siinä vaihees -2 tuloksena! Kämmäsin sit hiukan kakkosväylän ku heitin toisen heittoni ob:lle sinne tielle. Heitin siihen väylään sit 5 ni tulos oli sit 0. Mut se oli mun rataenkka silti. Edellinen enkka oli +1. Hävisin Sakulle raakatuloksen yhdellä ja voitin tasotetun. Ihan huippua!

Sit vielä käytiin Viidentienäijäs kaikki neljä Tapanin kans. Kahdella ekalla väylällä heitin hienoimman putin! Sainki ekaan väylään birdien! Muuten oli aasinkuraa mun heitot. Julialle plussa +14 tuloksesta! Se oli hyvä, ottaen huomioon, että Julia oli ekaa kertaa käymäs siä! Mulla on itellä kans toi +14 rataenkka siä. Tänään heitin +16.

2 kommenttia: